باشگاه شطرنج فرزین

  • Full Screen
  • Wide Screen
  • Narrow Screen
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
head

پیام تبریک مجموعه ی فرزین به افتخار آفرینان مسابقات قهرمانی استان

نامه الکترونیک چاپ PDF

 

 

محمد حسین عزیز،حال که بار دیگر با تلاش و اقتدارت افتخاری دیگر را به ویتریت طلایی افتخاراتت اضافه نمودی،تبریک و شادباش ما را پذیرا باش.

IMG 0761

 

کسب جایگاه قهرمانی رده ی سنی زیر 14 سال توسط محمدحسین ترشیزی اندیشمند فرزینی را به خانواده ی محترم ترشیزی و همچنین جامعه ی شطرنج فرزین تبریک عرض می نماییم.

***

 

اشکان جان آویز شدن مدال خوش رنگ طلا بر گردنت و کسب عنوان قهرمانی زیر 10 سال استان توسط تو پس از تلاش های بی وقفه ات موجی از شادی و پیروزی را در خانه ی همیشگی ات فرزین به راه انداخت،تبریک و تبریک و تبریک برای دستیابی به آنچه برایش بسیار زحمت کشیده بودی.

m2

 

کسب عنوان قهرمان قهرمانان رده ی سنی زیر 10 سال استان توسط بزرگ مرد کوچک فرزینی اشکان امیری مهر را به خانواده ی گرامی و دلسوز امیری مهر و همچنین تمامی فرزینیان شادباش عرض می نمائیم.

***

 

محراب عزیز،کوچولوی دوست داشتنی فرزین،طلای تو اولین طلای کاروان فرزین در این مسابقات بود،تو نوید دهنده ی پیروزی های دیگر فرزینی ها بودی،تو راه گشای دوستان دیگرت برای فتح قله های پیروزی بودی و ناگفته نماند که تو اولین قهرمان قهرمانان زیر 6 سال تاریخ فرزین هستی،آرزوی موفقیت و پیروزی های بزرگتر برای تو به همراه هزاران هزار تبریک و تهنیت.

محراب (3)اا

 

فتح قله ی قهرمان قهرمانان مسابقات رده ی سنی زیر 6 سال استان توسط محراب شاهسون را به خانواده ی زحمتکش این قهرمان و همچنین به استاد گرامی جناب آقای تفرشی تبریک عرض می نمائیم.

***

 

آرین جان،ما همیشه شاهد تلاش هایت بوده و هستیم،بارها نظاره گر پیروزی ها و شکست هایت بودیم و حال که با پشتکار مثال زدنی ات موفق به ایستادن بر جایگاه نایب قهرمانی زیر 14 سال استان شده ای به افتخارت تمام قد می ایستیم و کف میزنیم،و از همین جا آرزو میکنیم که به دفعات زیاد شاهد افتخار آفرینی هایت باشیم.

01 (2)

 

خانواده ی محترم قسمتی،تبریک ما را به مناسبت کسب مدال خوش رنگ نقره توسط آرین عزیز در رده ی سنی زیر 14 سال پذیرا باشید.

***

 

رحمان عزیز،ایستادنت بر سکوی سومی مسابقات قهرمانی زیر 6 سال استان با توجه به حضور اول تو در مسابقات رسمی نشان از پتانسیل بالا و تلاش بی نظیرت دارد.امیدواریم ادامه ی جاده ی شطرنج حرفه ایت با کسب نشان های رنگارنگ دیگر تزئین شود.

 

IMG 1362

 

خانواده ی محترم نعمت الهی و رحمان عزیز صدها قاصدک حامل تبریک و آرزوی سعادت و موفقیت به پیشگاهتان می فرستیم.

***

 

اشکان و آرین عزیز،بسیار خوشحالیم و بر خود می بالیم که باید برای بار دوم و در این متن کسب دو عنوان با ارزش چهارمی زیر 14 سال و پنجمی زیر 20 سال را به شما قهرمانان فرزینی تبریک بگوئیم.

***

 

هستی عزیز،دختر جنگنده ی فرزین،قرار گرفتنت برای سومین سال پیاپی در جمع 6 نفر برتر استان را شادباش می گوئیم،منتظر کسب مدال های رنگارنگ توسط تو در مسابقات آینده هستیم.

IMG 0757تت

(هستی سیدی،نفر پنجم زیر ده سال استان)

***

 

فاطمه ی عزیز،هزاران شاخه ی گل به همراه میلیون ها تبریک و آرزوی موفقیت را به جهت کسب عنوان چهارم زیر 20 سال استان به تو پیشکش می نمائیم.

تتا

(فاطمه رحیمی،نفر چهارم زیر 20 سال استان)

***

کیارش جان،قهرمان همیشگی فرزین،قرار گرفتنت در جمع نفرات برتر رده ی سنی زیر 12 سال را تبریک میگوئیم و همچنان چشم دوخته ایم تا قله های موفقیت توسط تو فتح شوند.

01 (4)

(کیارش گرایلی،نفر پنجم زیر 12 سال استان)

***

پرویز عزیز،کسب جایگاه چهارمی مشترک زیر 10 سال در نبردی آنچنان سخت و نفس گیر دست کمی از کسب مدال نداشت،بزرگ مرد کوچک فرزینی،همتت را سپاس می گوئیم و چشم به راه مدال های رنگارنگت در آینده هستیم.

بااب

 


(پرویز خزاعی،چهارم مشترک زیر 10 سال استان)

 

Login Form

Twitter

Twitter

Feed Display

هیچ نشانی اینترنتی ای برای خبرخوان مشخص نشده است.
You are here پیام تبریک مجموعه ی فرزین به افتخار آفرینان مسابقات قهرمانی استان