باشگاه شطرنج فرزین

  • Full Screen
  • Wide Screen
  • Narrow Screen
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
head

دکتر گودرزی: شطرنج، ورزشی متکی بر تفکر و تعقل است

نامه الکترونیک چاپ PDF

 

دکتر گودرزی: شطرنج، ورزشی متکی بر تفکر و تعقل است
وزیر ورزش و جوانان با حضور در غرفه فدراسیون شطرنج در نمایشگاه دستاوردهای وزارت ورزش که در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران بر پا شده است ضمن گفت و گو با مسئول غرفه و دبیر فدراسیون از دستاوردهای سال جاری شطرنج ابراز رضایت کرد.
به گزارش سایت فدراسیون شطرنج، دکتر محمود گودرزی ضمن بازدید از غرفه های مختلف نمایشگاه دستاوردهای وزارت ورزش و جوانان به غرفه فدراسیون شطرنج آمد و مورد استقبال مهرداد پهلوانزاده دبیر فدراسیون شطرنج قرار گرفت.
دبیر فدراسیون شطرنج با ارائه توضیحاتی مختصر از فعالیت ها و موفقیت های فدراسیون در سالجاری وزیر ورزش و جوانان را با نحوه کلی فعالیت های این رشته ورزشی آشنا کرد.
دکتر گودرزی با ابراز رضایت و خوشحالی از موفقیت شطرنجبازان ایرانی در المپیاد جهانی نوجوانان و مسابقات جهانی گفت: ورزش شطرنج یک ورزش متکی بر تفکر و تعقل است و خوشحالیم که عمده مردم کشورمان با این رشته ورزشی آشنا هستند.
وزیر ورزش وقتی آمار ارائه شده از سوی دبیر فدراسیون مبنی بر مقام دومی ایران در آسیا پس از هندوستان به لحاظ تعداد شطرنجبازان دارای ریتینگ جهانی را دریافت کرد با خوشحالی گفت: انشالله هر روز شاهد توسعه و گسترش بیشتر این رشته ورزشی که مبتنی بر تفکر است، در جامعه باشیم.


 

 

Login Form

Twitter

Twitter

Feed Display

هیچ نشانی اینترنتی ای برای خبرخوان مشخص نشده است.
You are here دکتر گودرزی: شطرنج، ورزشی متکی بر تفکر و تعقل است