باشگاه شطرنج فرزین

  • Full Screen
  • Wide Screen
  • Narrow Screen
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
head

دور چهارم هجدهمین دوره مسابقات شطرنج آزاد بین المللی فجر

نامه الکترونیک چاپ PDF

 

دور چهارم هجدهمین دوره مسابقات شطرنج آزاد بین المللی فجر در محل هتل پردیسان مشهد برگزار شد.


در این دوره از مسابقات 226 شرکت کننده متشکل از 15 استاد بزرگ، 6 استاد بین المللی، 4 استاد فیده و 94 درجه دار بین المللی از 13 کشور ایران، ارمنستان، اوکراین، هلند، هند، لیتوانی، ترکمنستان، ازبکستان، عراق، تاجیکستان، افغانستان، گرجستان و جمهوری آذربایجان حضور دارند.

در دور چهارم این رقابت ها قهرمان اروپا و هلند استاد بزرگ "سرگی تیویاکف" روی میز یک در برابر استاد فیده ابراهیم احمدی نیا از ایران به پیروزی رسید.

روی میز دو استاد فیده سیدحامد موسویان که در دوره قبلی مسابقات مشترکاً در صدر قرار گرفته بود نتیجه را به استاد بزرگ "آزر میرزویف" از جمهوری آذربایجان واگذار کرد.

استاد فیده حسن عباسیفر روی میز سه استاد بزرگ نیرومند کشور اوکراین را با نتیجه تساوی متوقف کرد و استاد بزرگ مرتضی محجوب در برابر شگفتی ساز دور سوم مسابقات مهدی مهدوی راد که موفق به شکست استاد بزرگ احسان قائم مقامی شده بود به پیروزی رسید.

در دیگر دیدارها نیز استادان بزرگ احسان قائم مقامی و شجاعت قانع از ایران به همراه استادان بزرگ "کنستانتین شاناوا" از گرجستان، "رسول ابراهیموف" از جمهوری آذربایجان، "لوون بابوجیان" از ارمنستان، "گئورک هاراتونیان" از ارمنستان و "والرین گاپرینداشویلی" از گرجستان"، "داس نیلوتپال" از هند و "فرید عباسوف" از جمهوری آذربایجان در برابر حریفان به برتری رسیدند.

از نتایج جالب توجه این دور می توان به تساوی راستین رحیمیان شطرنجباز جوان خراسانی در برابر استاد بزرگ نیرومند ارمنستان "آرا میناسیان"، تساوی امیرحسین اکبری زحمتی نوجوان شطرنجباز خراسان در برابر استاد بین المللی تاجیکستان "جمشید عیسایف" و تساوی فربد پژوم تاجانی نوجوان 12 ساله تهرانی در برابر استاد بین المللی سیدجواد علوی مقدم اشاره داشت.

هجدهمین دوره مسابقات شطرنج آزاد بین المللی فجر به سرپرستی مهندس محمدرضا وجدانی و سرداوری داور بین المللی فریدون اسکندری طی 11 دور به روش سوئیسی در محل هتل پردیسان مشهد پیگیری می شود.

Login Form

Twitter

Twitter

Feed Display

هیچ نشانی اینترنتی ای برای خبرخوان مشخص نشده است.
You are here دور چهارم هجدهمین دوره مسابقات شطرنج آزاد بین المللی فجر